Dzisiejsza data:

kalendarium

1945 – odbył pierwsze szkolenie szybowcowe

1945 – uzyskał małą maturę

1947 – zdał egzaminy maturalne i rozpoczął studia w AGH

1947 - odbył przeszkolenie w pilotażu samolotowym w Ligotce Dolnej

19481949 – szkolił sezonowo lotniczą młodzież w Aeroklubie Podkarpackim

1949 – przeniósł się do Warszawy

1950 V 8 – podjął pracę w Głównym Instytucie Lotnictwa

1951 - nabył uprawnienia na samoloty wielosilnikowe

1952 – przeszedł przeszkolenie na pierwszym polskim śmigłowcu SP-GIL

1952 - zaprezentował na ciężkim, akrobacyjnym szybowcu Jastrząb beczki w locie wleczonym za samolotem CSS-13

1955 - przeszedł przeszkolenie na odrzutowych samolotach myśliwskich Jak 17U, Jak-23, LiM-2 i LiM-5

1956 – otrzymał dyplom inżyniera

1956 – zdobył rekord świata wysokości lotu – 7084,5 m na samolocie TS 8 Bies

1957 – zdobył rekord świata w odległości lotu w obwodzie zamkniętym 2884,5 km na samolocie TS 8 Bies

1959 - został kierownikiem Zakładu Badań w Locie Instytutu Lotnictwa

1961 – otrzymał tytuł Honorowego Pilota Wojskowego PRL I Klasy

1964 - zdobył rekord świata w prędkości lotu w obwodzie zamkniętym 715,69 km/h na samolocie TS 11 Iskra

1978 – odznaczony został dyplomem im. Paula Tissandiera FAI

1985 – pośmiertnie został odznaczony Krzyżem Oficerskim 

źródła:

Jerzy Jędrzejewski. Polscy piloci doświadczalni. Biblioteka Historyczna Instytutu Lotnictwa, 2014 

Jerzy Ryszard Konieczny: Mała encyklopedia lotników polskich. Tomik II. Warszawa 1988

Julian Woźniak: Orły z Podkarpacia. Rzeszów 1987

Rafał Chyliński: Motoszybowiec Pegaz i jego konstruktor Tadeusz Chyliński. Warszawa 2015, s. 208